Snart är det vår!

Vilken dag vi hade igår. Ja, hela helgen har varit helt fantastisk.

Igår var det strålande sol och plusgrader hela dagen. Solen värmde riktigt i ansiktet. Det var vi så klart tvugna att utnyttja till max. Malin, som äntligen hämtat sig efter magsjukan, följde med mig och Freja ut på en promenad. Först ner till tullbron, där det blev matpaus för lill-tjejen, sen vidare till Vallarna och gunga lite. Efter det slocknade Freja i vagnen och vi gick vidare. In på Coop och köpa middagsmat och sen hem. Freja fick sova kvar i vagnen ute och jag och Malin tände grillen.Så det blev grillad korv till lunch, utomhus! Jag satt tom utan jacka en stund. Underbart. Snart är det vår på riktigt. Underbart!

Hela gänget var här hela söndagen som vanligt. Vi är en väldigt udda liten familj vi fem plus barn. :)

Nu händer det dessutom massa här hemma. Vi har många projekt igång nu. Allt ifrån småsaker som att sätta upp tavlor i hallen till stora projekt som att byta ut hela duschen. Härligt! Om det inte hade varit för att pengarna stressar mig. Men det går över.

Men det roligaste är nog ändå att vi ska göra iordning Frejas rum nu. Det är dags för henne att börja sova i eget rum nu. Skrämmande att hon är så himla stor redan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0