Tisdag

Idag lyxade Freja till det med att sova ända till 8.40 utan att vakna ens en endaste liten gång. Det tyckte den här trötta mamman om! Så vi hoppar över frukostflaskan och går direkt på den riktiga frukosten istället. Som stora barn gör. :)

Jag lyckades faktiskt jobba mig igenom min lista igår.
Duktiga jag.
Eller nja... Jo... Jag hann bara med en maskin tvätt. Men den andra ligger färdig i maskinen nu och väntar på mig så jag tycker det är godkänt.
Det var faktiskt rätt skönt att ha det på en lista. Ska nog skriva en idag också.

Alla som kände mig under gymnasietiden hade nog dragit lite på smilbanden och nickat instämmande nu. Ska jag skriva en lista? Chockerande! Jag var nämligen (och är nog kanske fortfarande) listornas okrönte drottning. Jag är expert på att skriva listor. Och jag är expert på att tappa bort dom och skriva nya. ;) Så när det väl kommer till kritan så använder jag sällan mina välskrivna, genomtänkta och snyggt uppstaplade listor för jag har skrivit om dom så många gånger att jag inte behöver dom. Allt sitter i huvudet. Sån är jag. :)

Nu ska Freja få på sig lite kläder. Det kurrar nog både i stor och liten mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0