Ranelid?

Really?
Ranelid i final i Melodifestivalen?
I final!
Helt otroligt!

Jag satt här i soffan och retade upp mig ordentligt. Jag trodde inte han kunde komma annat än sist! Så när han gick vidare till topp 5 blev jag chockad och när han dessutom gick direkt till final blev jag rent ut sagt förbannad! Vem bryr sig egentligen? Jag tydligen. Jag kan inte hjälpa det. Hur kunde han gå till final? Hur kunde en enda människa tycka att det var bra? AAAAAHHHH!!!!

Frejas favorit var helt klart Andreas Johnson och hennes mamma kan nog hålla med. Hon rockade loss ordentligt hör i soffan. Sötnosen!

Imorgon har jag massa planer. Hoppas kroppen orkar med. Idag har jag varit helt trasig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0