Mysmorgon

Idag har vi gjort något busigt. Vi har ätit frukost i soffan. Pappan i familjen hade blivit tokig. Men när katten är borta... :) Vi kände oss lite extra mysiga idag, eller jag iaf, och då passar frukost i soffan under en filt perfekt.

Freja sover hela nätterna på riktigt nu. Det är väldigt ovanligt att hon vaknar innan 6. Oftast vaknar hon efter att Samuel åkt till jobbet, alltså närmare 7. Då byter vi blöja och gör en flaska sen somnar vi om tillsammans i våran säng. Mys! Idag var inget undantag. Flaska kl 7 och sen somna om. Jag vaknade strax innan 9 och då höll F precis på att vakna så jag stängde ögonen igen och vaknade igen efter halv 10. Halv 10!!! Det är galet. Jag sov nog för mycket för jag var extremt slö när vi häl kom upp ur sängen. Därav det mysiga humöret och frukosten i soffan.

Nu ska vi snart sätta fart. Vi har en del på listan idag. Vi får ju besök i em. Lena, Malin och Jonas kommer hit och fikar. :) Så innan dess ska jag laga mat till Freja, fixa fika och städa av lägenheten. Men jag känner mig inte ett dugg stressad faktiskt. :)

Hon är så underbart söt min Freja. Mitt hjärta smälter varje gång jag tittar på henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0