Mysdag

Nu ligger jag helt utslagen i soffan och tittar på top gear med Samuel och Klaesson. Jag har varit småslö hela dagen. Haft ont i huvudet och mått illa om vartannat. Men vi har haft en supermysig dag.

I förmiddags kom Malin och Lowa hit och fikade med oss. Jag fick se ringen och flickorna fick känna lite på varandra. Hon och Rasmus gifte sig i söndags när de döpte Lowa utan att någon visste om det.
Freja tyckte det var väldigt spännande att känna på Lowa. Hon är ju 5 månader yngre så hon låg bredvid Freja i soffan och pratade med henne. Frejs tittade mest på henne väldigt storögt och klämde lite på henne med sitt omtyckta pincettgrepp. Väldigt sött var det.

Jag hade en väldigt trevlig pratstund med Lina nu på eftermiddagen och med hennes expert-råd har jag bestämt vad jag ska göra för tårta på lördag. Den kommer bli fantastisk. :)

Nu ska jag tvinga mig själv ur soffan och gå och hänga tvätt, diska nappflaskor och göra mig en kvällsmacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0