Godmorgon världen!

Vi är vakna tidigt idag också. Freja vaknade strax efter 7. Det verkar vara den nya rutinen. Jag skulle säkert kunna ge henne en flaska och lägga om henne. Men det tar nästan 45 minuter och då sover vi till 9 minst. Det är lite sent. Hela dagen blir sen då. Bättre att gå upp. Vi ligger dessutom kvar i sängen fortfarande. Svårt att klaga då. ;)

I eftermiddag ska jag och Malin till Ikea och köpa det vi inte fick med oss hem i lördags. Så S kommer hem från jobbet vid 3 så tar jag tåget till Vbg och möter upp Malin. Jag hoppas jag kan komma med 15.19 tåget för isf hinner jag springa in på hm en snabba. Vill kolla efter en klänning jag vill ha till lördag. Plus att jag är nyfiken på ett par saker till Freja. Har ett presentkort att utnyttja dessutom. Perfekt!

Nä nu ska vi gå upp och äta frukost. Det kurrar i både stor och liten mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0