Ge mig sommar!

Jag har aldrig längtat efter sommaren så mycket som jag gör i år.

Jag längtar efter att bada.
Efter att grilla.
Dricka kaffe ute på gräsmattan.
Gå barfota.
Äta glass i solen.

Jag vill verkligen ha sommar nu. Nu nu nu!
Ikväll har vi mallar iväg en förfrågan på en stuga vi vill hyra på Öland i sommar. En jätte mysig liten stuga mitt i Byxelkrok. Tre sovrum och en jätte altan med matgrupp, solstolar och soffgrupp. Dessutom bara 400m till stranden och gräsmatta på tomten. Kan det bli bättre? Jag hoppas det är ledigt den veckan vi vill åka!!!! Det är nog lite pga det jag längtar lite extra mycket just nu...

Nu ska jag se färdigt på Dirty Dancing. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0