Bloggdesign

Sådär. Nu har jag varit inne och pillat lite på bloggdesignen. Tur att man läste webdesign på gymnasiet och tack och lov för mitt "flugpapper-minne", för jag är inte helt vilse bland alla koder. Så genom att plocka lite från olika stilmallar och ändra lite här och lite där så fick jag ändå till det till slut. Jag är inte helt nöjd än men mer hann jag inte med idag. Jag vet inte varför jag bryr mig om att fixa alls egentligen med tanke på att typ två personer har adressen. Men nu är bloggen finare för dom i alla fall. :)

Freja sover. Det var nära på hopplöst att få henne att somna. Hon var hysterisk. Men hon är nog på väg att bli sjuk för hon hostar mer och mer varje dag. Stackaren. Nu har jag iaf parkerat i soffan, som vanligt, med en kopp kaffe och ska se senaste avsnittet av alcatraz. Med gott samvete dessutom. För jag har plockat undan, tagit hand om tvättkaoset i badrummet och städat undan frukosten. Så jag kanske till och med lyxar till det med en lakritspipa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0