Bara gäst

Nu har jag krupit ner under täcket i min brors rum. Känns så konstigt att sova i den här lägenheten. Inte dåligt på något sätt, bara konstigt. Det känns som jag aldrig har bott här. Jag är bara gäst.

Ikväll har jag och mina bröder ätit plankstek. Min bror, den blivande kocken stod för matlagningen. Mycket gott var de. Och när F sov och mamma kommit hem spelade vi en omgång "ticket to ride" men med nya lag-regler. Väldigt kul. Trots att jag och V förlorade. De måste ha fuskat. ;)

Vi har fyndat idag också. Vi hittade en skaljacka inne på polarn o pyret. På rean!!!! Halva priset, alltså bara 350kr. Vilket kap. Strl 74 är det också så jag hoppas den passar ett tag.

Nä. Nu är jag trött. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0