Äta puré med händerna

När jag för en gång skull känner att jag har något att skriva om så känner jag helt enkelt inte för att skriva. Typiskt? Hmm.. JA!

Så det blir en kort sammanfattning. Vi har ätit en väldigt god middag på Laxen och Freja har umgåtts med sin farmor så länge. Vi var inte hemifrån i mer än 2,5 timme och jag saknade henne galet mycket. Sprang nästan hem... Menyer ska detta gå när jag ska vara borta heeela dagen på min födelsedag? Det återstår att se. Jag kommer sakna henne massor, men set är bra för oss båda att vara ifrån varandra lite. Antar jag...

Nu ska jag sova. Är helt slut. Samuel är hos Klaesson och dricker öl så vem vet när han kommer hem. Men först ska jag lägga ihop lite bilder från idag när Freja fick äta det sista av sin lunch själv. Det var väldigt roligt och det gick förvånandsvärt bra. Jag trodde skålen skulle åka ner i golvet direkt. Men nej då... Hon fick i sig en hel del innan resten landade på mammas nyskurade köksgolv. ;) Och det kan inte vara helt lätt att äta puré med händerna. Imorgon ska jag koka morötter till henne så hon får prova att äta riktiga bitar själv. Stora damen!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0