Utflykt

Idag har jag spenderat alldeles för mycket pengar. Vi har varit på Ikea. Behöver jag säga mer?

Men sovrummet kommer bli så fint. Nya sängbord, ny vägghylla och en massa plock. Jag längtar tills imorgon när jag ska bygga ihop allt. Freja har varit med och varit så himla duktig. Hon gick själv nästan hela varvet på övervåningen. Tur vi inte hade bråttom säger jag bara. Varenda prislapp skulle undersökas. Och på barnavdelningen grävde hon fram en cirkusdirektör-apa som fick miljoner pussar. Så fort hon ser den så pussar hon den. Och mamma bli sååå avis. ;)

Vi har självklart ätit köttbullar också. Freja vräkte i sig av sin portion och gav verkligen glädje ett ansikte när hon fick en glasspinne efteråt, trots en tveksam mamma. ;) Så jag mildrade mitt dåliga samvete genom att hjälpa henne äta upp den. Smart va?

Nu sitter vi i bilen på väg hem och Freja somnade nästan innan vi hann ut på motorvägen så vi får se när hon somnar ikväll. Men vad tusan. Vi är lediga imorgon. :) Vi ska bara ta hand om en sjuk pappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0