Tisdagen så här långt...

Idag svider det i kroppen. Jag var träningsvärk i låren, ljumskarna, korsryggen, bröstet och underarmarna. Härligt! Fast trappan från altanen ner på gräset är plågsam. ;)

Idag fick både jag och S sovmorgon. När Freja vaknade vid 8 kom Malin in och hämtade henne. Underbara Malin! Så jag fick sova en timme till och komma upp till ett dukat frukostbord. Det kallar jag semesterlyx. :)

Idag är det lite sämre väder. Lite blåsigare och lite molnigare. Men fortfarande shorts-och-linne-väder så det är godkänt. Solen tittat fram mest hela tiden och då steker det på. Men vi passade på att promenera iväg och spela lite minigolf på fm. Skit-risig bana och skit-risigt spel men kul ändå. Freja tyckte det var skoj att springa runt och på banorna och kasta golfbollar.

Nu väntar jag på att pajdegen ska bli klar i ugnen så jag kan få i fyllningen. Till lunch idag blir det nämligen Västerbottenpaj med bacon. Så fort pajen kommer in i ugnen ska jag ut och spela volleyboll och försöka väcka mina ömma muskler. ;)

Livet är underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0