Plötsligt händer det

Nu har den kommit. Den sista droppen som fick det att rinna över landade igår. Idag är det jag som drar ner på kolhydraterna. Det räcker nu! Men jag tänker inte utesluta dom helt och jag tänker inte haka på någon diet. Jag tänker helt enkelt utesluta kolhydraterna när jag kan. Som idag på morgonen tex... Istället för 2 mackor till frukost så stekte jag äggröra på två ägg. Mums! Det som hände igår var två saker. Dels råkade jag ställa mig på en våg och upptäcka att jag satt ett topprekord. Jag har aldrig vägt så mycket som jag gör nu. Men det är faktiskt inte huvudmotivationen. Nähä! För igår när vi ätit en väldigt god middag hos M&M så blev jag som vanligt uppsvälld och fick ont i magen. Och det höll baske mig i sig hela kvällen. Jag somnade med ont i magen. Hur kul är det? Och jag såg ut som jag var i sjätte månaden. Nej tack! Nu är det nog! Äntligen kom motivationen! Det är så underbart när den gör det. När allt går av du själv. Det bara händer och man känner inte att man offrar någonting. Snarare tvärtom. Jag är laddad!


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt Helena! :) Skönt med motivation! Vet att du kommer fixa det galant. Precis som allt annat du tar dig för ;) Massa kramar till dig

2012-08-05 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0