På väg...

---
Som ni kanske förstår så skrev jag det här inlägget tidigare idag men det gick inte att publicera. Nu är vi hemma och har precis ätit en supergod middag.
---

Nu sitter vi i bilen på väg hem efter en underbar vecka i Byxelkrok. Jag tror alldeles säkert vi kommer tillbaka. Så bra som vi har haft det. :)

Vi har precis pausat i Kalmar och käkat frukost och låtit den lilla springa av sig lite. Nu somnade hon precis så nästa stopp blir lunch.

Det ska bli ganska skönt att komma hem. Det är det alltid när man har varit iväg. Men jag hade inte tackat nej till några extra dagar i sommarparadiset. Hemma väntar vardag och det är bara en månad kvar tills Freja börjar på dagis. (Och känslorna inför det är en helt annan historia! Tummarna kommer ramla av om jag ska skriva ner det på telefonen.) Men först har vi 4 hela semesterdagar kvar att njuta av innan S börjar jobba. Vi ska förhoppningsvis träffa Clara och hennes föräldrar och om det blir fint väder pratade vi om att åka på utflykt till Öströö fårfarm. Och vem vet... Det kanske är där vi träffar familjen Johansson/P. Eller vad tror du om det Lina? ;)

Nu ska jag stoppa in hörlurarna och lyssna lite på Stefan Sauk. Måste ju få veta hur det går för kommissarie Mörck. Får passa på när bebisen sover. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0