Lördag

Har precis krupit ner i sängen efter en väldigt lugn kräftskiva. Kan knappt kalla det kräftskiva ens. Snarare lugn lördagkväll med kräftor till middag. Men så är det ibland...

Vi har iaf luktat på surströmming. Det var en upplevelse. Klasson öppnade en burk men mycket mer blev det inte. Han blev så äcklad att han inte bjöd på nån utlovad surströmmings-klämma. ;)

Genom det öppna fönstret hör man Mustasch, som spelar på Vallarna ikväll, hur tydligt som helst. Fan! Vi skulle varit där! Vilken miss!!!

Jag är iaf hur nöjd som helst med sovrummet. Tapeterna är uppe och rummet är som nytt. Underbart! Imorgon ska den nya inredningen planeras och jag ska beställa lite bilder till väggarna. Om jag får tummen ur. ;)

Bjuder på några bilder innan jag startar ljudboken och låter Sauk söva mig. :)

Enjoy!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/529355/images/2012/pic_50394b189606ee32650056b2.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/529355/images/2012/pic_50394b189606ee32470054f2.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0