Godnatt

Helt otroligt! Jag som aldrig brukar hinna med bloggen när jag har en massa för mig har bloggat mer än på länge de här semesterdagarna.

Nu har jag precis krupit ner i min säng och det ska bli så skönt att stänga ögonen och somna. Energin är slut.

På tal om det så märks det tydligt å Freja att hon blir trött av att vara ute så mkt som hon är här. Hon är helt slut på kvällarna. Det brukar inte vara några som helst problem att ha henne uppe till närmare 22 hemma om man vill. Men här börjar hon bli rejält slö redan innan 21. Även om hon sover likadant på dan. Men det är inte så konstigt så mycket dom hon springer omkring och busar här på dagarna. ;) Speciellt på studsmattan. Herregud vad hon tycker den är rolig. Ska försöka ta en bild imorgon. :)

Just nu har jag nog inte så mycket mer att dela med mig av. Inte mer än art jag kommer ha träningsvärken Allan imorgon. Känner redan hur bennusklerna börjar bli ömma. Då vet man att man varit duktig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0