Fredag!

Idag är det fredag.
Det är en efterlängtad fredag.

Idag har jag fullt schema. Jag ska städa igenom hela lägenheten rejält. Jag ska göra i ordning en matsäck till frukostpicknicken imorgon. Jag ska laga reservmat till Freja. Och jag ska packa färdigt våra väskor. För imorgon åker vi på semester! Äntligen!

Allt detta ska helst göras innan 17. För i em packar S bilen och sen blir det middag på kvarterskrogen. Allt för att slippa stök och stress ikväll.

Så när vi slår upp ögonen imorgon så ska vi förhoppningsvis inte behöva göra mer än att koka kaffe, borsta tänderna, klä på oss och promenera ut till bilen. Om jag sköter mig idag blir det så iaf. :)

Nähä! Nu är det dags för frukost.


Kommentarer
Postat av: Lina

Duktiga du! Lycka till med allt och hoppas Niger en riktigt härlig semester! :) Kramar!

2012-08-10 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0