Bildbomb!

Gud vad dålig jag är på att skriva. Fy på mig!
Men jag har helt enkelt inte tid. Eller lust... :P

Så det får bli en snabb sammanfattning av de senaste dagarna. En bildchock helt enkelt.

Ska börja med att dokumentera för mig själv att det aldrig var någon fara med Freja efter att hon ramlade. Hon var sitt vanliga glada jag när hon vaknade igen. :)


I onsdags var Frejas morfar och morbror nere i husvagnen för att förbereda inför premiären på fredags. Jag och Frejade passade givetvis på och tog bussen till Läjet och hälsade på. Så nu är husvagnssäsongen påbörjad.




Den här bilden älskar jag. Den är sååå typiskt Freja. Man kan verkligen se hennes personlighet.




I fredags firade jag och S 5 år tillsammans så vi lyxade till det med plankstek med oxfilé och fläskfilé och massa familjemys. Freja passade på att klappa händerna för första gången och jag fångade det på bild. Suddiga och mörka bilder, men ändå. :)








I lördags var vi och grillade hemma hos familjen Klaesson. Vi fick dessutom bevittna dramatiken när brandkåren räddade en strandsatt katt uppe på taket. Händer sånt verkligen på riktigt? :)




F & M passade på att testa studsmattan.




Och till sist en bild från idag när F "hjälper" sin mamma att städa garderoberna. Snäll tjej det där. :)




Idag går jag i planeringstankar, när jag inte städar garderober. Jag hoppas att våra kära vänner L & P med sin lilla sötnos kan komma ner och hälsa på oss snart. Så jag går och funderar ut en, förhoppningsvis, grym grillmiddag som jag hoppas vi får bjuda dom på snart.

Nu får det bli ett avsnitt av Grimm innan det är dags för lunch och i eftermiddag får det nog bli en promenad i solen. Ner till Coop iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0