Tankeutsläpp

Fy vad dålig jag är på att skriva. Jag har ingen lust, ingen inspiration och ingen tid. Känns det som iaf.

Det är ju inte så att jag har fullt upp hela dagarna. Långt ifrån. Men jag orkar bara inte skriva. Jag skulle kunna skriva att Freja har lärt sig ta sig framåt eller att hon struntade i sin eftermiddagsvila idag och orkade hela kvällen ändå. Men jag orkar inte. ;)

Eller så skulle jag kunna knappa ner mina tankar angående Frejas mat. Hur vet man att hon får i sig tillräckligt med näring? Duger den magen jag gör till henne? Räcker det med ett mål lagad mat om dagen eller behöver hon två? Osv osv osv. Många tankar och en väldigt bra anledning att sätta sig med fingrarna på tangenterna och låga tankarna läcka ut.

Men gör jag det?
Vill jag det?
Nä!

Jag ligger hellre i soffan och tittar på New girl.
Jag ligger hellre på golvet och busar med Freja.
Jag bjuder hellre hem svärmor på kvällsmat.
Jag går hellre och lägger mig bredvid min snygga sambo medan han fortfarande är vaken.

Sådeså!

Fast...

Imorgon ska jag iaf försöka skriva ihop ett Freja-inlägg. Lilla fröken "fyller" faktiskt 10 månader imorgon. Och den senaste månaden har det hänt massor så det känns viktigt att dokumentera det. :)

Nu ska jag iaf sova. S har sovit länge redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0