Shopping i regnet

Det blev en liten promenad trots regnet. Men det berodde mest på att jag inte insåg att det regnade förrän vi var utanför dörren. Jag HATAR att bli blöt om fötterna så jag brukar hålla mig inne när det regnar annars.

Jag slog iaf slag i saken och köpte underläggstallrikarna jag hittade på Önska i helgen. Har velat ha såna länge men aldrig hittat några. Jättefina lilametallic. Me like!

Sen tittade vi in på barnbutiken som ligger bredvid också. Herregud vad mycket fint. Föll pladask för en liten trappstege. Jag vet inte riktigt när jag skulle behöva den men fin var den. Hittade iaf supersöta krokar och en kruka som hade fått följa med hem OM det hade funnits någon personal på plats. Väntade länge och gick omkring och till slut tröttnade jag, lämnade sakerna på disken och gick. Man ska väl inte behöva leta efter personal?

Men jag är nöjd med shoppingrundan ändå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0