Ordningen är återställd

Det är söndagsmorgon och ordningen är återställd. Fredagens fest och lördagens bakfylla är över. Skönt! Igår gjorde jag inte många knop. Inte så konstigt med tanke på att jag var hemma närmare 3 och drack betydligt mycket mer än bag hade tänkt. Men det var det värt! Fantastiskt trevlig kväll. Föröl hemma hos Ida, tacos hos Jonas och sällskapsspel och whisky ute. :) Jag klagar inte. Inte idag iaf. Nu mår jag ju bra igen. ;)

Så igår fick Samuel sköta marktjänsten hör hemma. Tur man har en sån huslig man. Han städade, tvättade och bytte blöjor som en älta hemmafru.

På eftermiddagen var vi på kalas för Viggo och Teddie och på kvällen grillade vi hos M&M. Kycklingfilé, pommes och mangoraja. Mhm-mm!!! Sjukt gott. Sen stack S bort till Klaesson och tittade på film så bag och M passade på att parkera i soffan med, inte mindre än, två chipspåsar och en tjejfilm. Crazy stupid love fick det blir. Sjuuuukt rolig film. Vi skrattade, skämdes och dreglade hela filmen igenom.

Nu ska jag snart börja pilla med kvällens middag, pulled pork. Ska slänga ihop marinaden/såsen och skicka in köttet i ugnen och där ska det stå typ 7 timmar. Sen ikväll blir det nog gratinerade mackor med köttet och nån god ost och en sallad till. Mums! Lyxiga varma mackor typ. :)

Och om 20 minuter börjar Trassel på tv. Idag kanske jag äntligen kan få se hela. :)



Världens sötaste unge äter vindruvor till frukost. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0