Lunchrast

Just idag när jag är ur form är Freja, så klart, på ett strålande humör och verkar ha huuuuur mycket energi som helst. Hon är överallt, petar, drar och biter på allting och pratar nära på oavbrutet. Jag klagar verkligen inte. Det hade varit tusen gånger värre att ta hand om en gnällig Freja men just idag hade kg föredragit en småslö bebis som hade varit nöjd med att sitta i soffan och pilla med sina leksaker.

Men jag tar ett par Alvedon, tar på mig leendet, rotar fram lite reservenergi och busar, kryper, gömmer mig och kittlas för glatta livet och hela lägenheten är full av bebisskratt. Kan man må dåligt då?

Nu har vi precis ätit lunch och fyllt på med ny energi och nu delar vi på ett päron till efterrätt. Eller nja... Freja äter ett päron och jag äter kantbitar som har lite för mycket skal.

När päronen är så här saftiga äter Freja stora bitar helt själv och ingen är så glad över det som Freja själv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0