Irriterande huvudvärk

Idag vaknade jag med huvudvärk. En sån där irriterande nästan-huvudvärk som ligger som en hjälm runt huvudet. Jag har inte jätteont men den ligger där och trycker och stör. Typiskt en sån huvudvärk som gör mig på dåligt humör och mitt dåliga humör gör mig till en väldigt gnällig, kritiserande, petig och allmänt bitchig sambo. Så vi får hoppas att det går över tills i eftermiddag. För Samuels skull. ;)

Freja somnade precis och jag tänker inte lyfta ett finger medan hon sover. Möjligtvis sortera tvätten så jag kan starta en maskin när hon vaknar. Jag ska däremot släpa mig ut i köket och sätta på kaffe, klyfta en apelsin och ta fram en bit kanelsockerkaka. Sen parkerar jag i soffan med massa nya avsnitt. New girl, Smash och Private practice. Sen mår jag säkert bättre.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0