Hockeyglädje

Hockeyglädje är det ordet som beskriver gårdagen bäst. Är det ens ett ord? Äsch, skit samma. Igår var det i alla fall ett ord! Det var nervkittlande. Det var nagelbitande spännande. Jag var nära-till-tårar-engagerad. Och dom vann!!! Brynäs firar 100 år genom att vinna första SM-guldet sen 1999.
Underbart!

Idag försov vi oss till rytmiken. Jag vaknade halv 9 och orkade inte stressa iväg. Så vi är hemma och myser istället. Lika bra det för Freja har blivit lite snorig.

Ikväll ska S ut med firman och jag ska på personalfest på jobbet så Freja ska umgås med sin gudmor och Mattias ett par timmar. Jag aka bara dit och äta och umgås en snabbis. Tänkte tagit med mig Freja först men så erbjöd sig M att var här med henne.

Nu ska jag jaga efter min dotter. Hon har öppnat vitrinskåpet och river ut allt. Busunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0