"tänker inte ge mig"

Nu börjar intresset svalna. Det höll några dagar och nu glömmer jag bort att jag ska skriva ner vad som händer. Men jag tänker inte ge mig än.

Idag sov jag och Freja till 11! Hör och häpna! Hon vaknade vid 6 tiden och vägrade somna om efter att hon ätit. Jag var så trött att ögonen gick i kors. Jag provade allt. Speldosa, snutte, sjunga, klappa rumpan, guns n roses, ja allt. Hon var nära flera gånger men gnällde mest hela tiden. Till slut somnade hon om vid bröstet strax innan 8. jag slingrade mig och la mig på Samuels sida. Sen sov hon 30 min, vaknade igen men somnade om på egen hand och sov till 11. Jag var lycklig.

Imorgon hat vi inga planer. Inte på dagen iaf. På kvällen ska jag och Malin iväg och handla inför festen.

Sov så gott världen. Det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0