"sååå lyckad"

Nu är festen över. Eller för mig iaf.

Jag har landat hemma nu. Freja var helt slut så hon fick en flaska och sen bums i säng. Jag riktigt såg på henne hur skönt hon tyckte det var. Hon såg ut precis som man själv känner sig när man varit iväg en hel kväll och äntligen får krypa ner i sängen.

Nu sitter jag djupt tillbakalutad med en filt över benen och ska dricka en kopp te framför tvn innan jag också kryper till kojs. Det är ju en dag imorgon också. Vuxenpoäng!

Festen var sååå lyckad. Kalle och Matte har varit guld värda. Jag har helt kunnat släpps köket. Det är inte ofta. De har förberett, lagat mat, serverat, dukat av och diskat. Och nu efter middagen skötte de baren. Sjukt tacksam är jag!

Ne... Nu orkar jag inte skriva mer. Bättre att dricks upp mitt te innan det blir kallt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0