"så himla trögstartad"

Jag orkar verkligen inte gå upp!!! Vi har varit vakna sen strax innan 8 men sim vanligt drar jag ut på det. Freja ligger bredvid mig och leker med örngottet på min kudde. Söta barn. Morgonen är nära på den bästa tiden med henne. Förutom att jag är så himla trögstartad förstås. Hon är på så himla bra humör och kan ligga bredvid mig i en timme och prata och sprattla och pilla på allt hon kommer åt. Gärna på mig. Känna lite på munnen, dra lite i håret, klappa på kinden. Mys!

Men nu har jag nog inget val längre för Freja har så generöst lämnat en present i blöjan till sin mamma. Så nu får jag nog ge upp värmen under täcket och skynda mig in på toa där golvvärmen finns. 1,2,3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0