"prova morot igen?"

Idag är jag riktigt trött. Jag vet inte varför för jag tycker nog att jag fått sova inatt. Men så är det... Freja sover och jag borde verkligen göra lite nytta. Jag har tagit hand om disken men ny halvligger jag i soffan och kommer inte upp. Jag orkar inte.

Jag tror nog att gårdagens plan kan vara en vinnare. Kvällsgröten blev försenad så det blev lite gnälligt. Så idag gör vi ett nytt försök och ser hur det går.

Jag har funderat på vad vi ska testa för ny smakis i helgen. Vi har provat morot, broccoli, palsternacka och majs. Än så länge är majs favoriten. Kan undra om det beror på smaken eller att hon har vant sig vid konsistensen på purén. Man kanske skulle prova morot igen?

Nu ska jag ta tag i mig själv och stryka och sätta upp julgardinerna i sovrummet. Jag motiverar mig med jag ska kasta mig i soffan med ett stort glas julmust när jag är klar. Och om jag skyndar mig kanske jag hinner innan Freja vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0