"något efterlängtat"

Vilken natt vi har haft! En riktigt bra natt. Det behövde jag. Det behövde jag verkligen.

Nattlinnen fixade vi helt utan tårar. Freja somnade helt själv i sin säng när hon hade ätit upp. Sen sov hon oavbrutet till 4.30!!! Härliga unge. Och det bästa var att jag häll mig halvvaken medan hon låg och åt och snuttade i nästan en timme så jag kunde lägga över henne i sin säng. Där sov hon till halv 8. Underbart! Jag känner mig som en ny människa. :)

Idag ska vi först till familjen Klaesson på söndagsmiddag som idag fått bli söndagslunch. Tänkte köpa med mig lite fryst majs och låta Freja prova majspure.

Min dagliga Freja-teori är att hon sover bättre om hon äter fast mat två gånger på dagen. Igår fick hon gröt två gånger och sov som en ängel i natt. Och jag har för mig att det har varit så någon mer gång. Det ska testats...

Men i eftermiddag är det dags för något efterlängtat. Wapnö julmässa. Jag saknar snön bara. Det har varit snö de senast två åren när vi varit där och det gör det ännu mysigare. Men men... I år får vi ned oss Malin, Mattias och Frejas farmor så det kommer bli toppen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0