"i en dimma"

Jag lyckades ta mig ur sängen idag igen. Nu sitter vi och äter frukost. Eller jag äter och Freja tittar på. :)

Det blev som vanligt en natt med massa amning. Hon vakna första gången 1.45 och sen var det igång. Jag kommer inte ens ihåg hur många gånger hon ätit på nätterna. Allt är i en dimma typ. Men det var iaf tre om inte fyra gånger innan jag tände lampan, och insåg att jag inte kommer få sova mer, kl 8.

Sen låg vi kvar i sängen en stund och myste. Freja låg och pilla på allt som vanligt. Favoriten idag var mammas bh-band. Söta unge. :)

Idag är pappa S borta hela dagen och M&M är i Helsingborg och ska tura till Danmark så jag och Freja får roa oss på egen hand. Får se vad vi hittar på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0