"en djupdykning"

Simningen var ännu roligare idag än det var sist. Det är så mysigt. Var faktiskt skönt att vara ensam med henne i poolen för då kunde jag ge henne all uppmärksamhet. Annars blir det så lätt att man pratar med varandra. Idag hade jag bara ögon för Freja. Och hon var så duktig! När vi övade på ryggläge låg hon alldeles avslappnad, tittade upp på mig och flöt omkring. Precis som man skulle. Mammas flicka!

Alla var så duktiga och snabba i poolen idag att instruktören fick lägga till övningar. Vi fick testa att ha de sittande på våra händer. Det gör man egentligen vara när de är så stora att de kan sitta på land. Men hon sa att vi kunde hålla se mot oss så bebisarna kunde lura sig mot bröstkorgen. De som har lite äldre barn kunde sträcka på armarna så barnen fick prova att sitta fritt i vattnet. Men Freja var så stabil att jag sträckte ut armarna jätte långt och hon satt duktigt kvar. Roligt tyckte hon det var också för hon plaskade som en galning. Men allt plaskande gjorde att hon tappade koncentrationen och gjorde en djupdykning rakt fram. Haha! Tur hon inte är rädd för vatten. ;)

Nu har jag krupit ner i sängen och ska strax sova. Ska bara rensa huvudet först. Mycket festplanering nu. Jag hänger ju som vanligt upp mig på småsaker. Vem bryr sig om vad vi har för dukar egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0