"dötrist läsning"

Jag ska nog faktiskt ta och göra ännu ett försök och blogga! Jag vill ju så gärna! Speciellt nu när Freja kommit till världen hade det varit såå roligt att ha vardagen nerskriven. Annars glömmer man bort allt så fort.

Jag önskar att jag hade bloggat under graviditeten och de första fem månaderna i Frejas liv. Men bättre sent än aldrig eller?

Problemet är nog att jag har försökt vara alldeles för "duktig". Varje inlägg skulle betyda något och jag kände att jag behövde ha något att ta upp. Men inte den här gången. Nu blir det en ren dagbok. Det kanske blir dötrist läsning. Men so what!

Just nu sover Freja i vagnen och jag sitter som en hösäck i soffan och orkar inte tag i någonting. Funderar på att gå ut i köket och sätta en deg. Behöver baka lite bröd inför 25+25 årsfesten nästa helg. Får se om jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0