"bästa planen ever"

Idag testar jag och Freja en ny rutin som borde vara helt perfekt. Får se om det funkar lika bra i praktiken.

när hon vaknade efter sin nap fick hon två msk majspure samtidigt som jag åt lunch. Det är det nya.. Annars brukar hon bara äta riktig mat på kvällen. Men hon blir inte speciellt mätt på smakisarna så jag ger henne gärna en halv portion gröt på kvällen. Hon verkar sova väldigt bra på det. Så för att få ned både smakis och gröt så provar vi att göra så här.

Det negativa är att S inte får vara med när hon äter smakisarna. Men jag tänkte att man kan ge nya grejer på helgerna så löser vi det också.

Bästa planen ever! Hoppas Freja tycker det också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0