"vi ska fira"

Idag blir min älskade lilla unge 6 månader. Helt otroligt! Vart tar tiden vägen? Vi ska fira med lite god mat och tårta tillsammans med Malin, Klaesson och farmor Randi. Mys!

Idag sov vi till efter 10. Underbart! Det behövde jag. Kom ur sängen halv 11 och gjorde i ordning oss och traskade ner till Bvc. Det är babycafe där på måndag fm. Vi sov för längd och kom dit 40 minuter innan de stänger för lunch. Typiskt. Men vi träffade en mamma ur gruppen och hennes son. Så Freja och Melker lekte.. Eller lekte och lekte. M försökte mest dra av Freja hennes strumpbyxor. Haha! Mysigt var det iaf. Vi kommer gå dit oftare. :)

Jag ska skriva ihop ett inlägg om Freja, vad hon kan och så. Men jag väntar tills imorgon. Då ska vi på kontroll på Bvc så då får jag dagfärsk vikt och längd. :)

Nu ska jag byts på stinkbomben och sen är det dags att förbereda maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0