"utan Freja för första gången"

Idag, och speciellt ikväll, är det synd om min lilla älskling! Hon är så himla rosslig och man hör riktigt hur det river i halsen när hon hostar. Stackarn har till och med blivit hes.

Nu sover hon iaf. Jag fick höja huvudändan i hennes säng så det blir lite lättare att andas. Hoppas hon får sova inatt. Och vi också.

Tanken var att vi skulle åka upp till Liseberg imorgon. Men det har vi lagt ner. Känns onödigt att gå runt utomhus med henne i flera timmar när hon redan är krasslig. Vi vill ju verkligen inte att set blir värre.

Så nu har vi andra planer för morgondagen. Jag ska kanske ge mig ut på äventyr utan Freja för första gången. OM Freja mår bra och OM det inte är kö så åker jag och Malin till Gekås och shoppar lite julklappar. Det kommet kännas såååå konstigt. Hur ska jag klara mig utan henne så länge. Jag kommer få sån abstinens. Får säga till Malin att hindra mig från att ringa eller sms:a hem stup i kvarten. Dags att klippa navelsträngen. Om vi kommet iväg förstås.

Jag har hittat en grym app nu iaf så nu kan jag lägga upp bilder utan att vara orolig. Bjuder på en innan jag smyger in i sovrummet till min sovande familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0