"ska snart gå upp"

Vad har ni för er vid den här tiden där ute i världen? Här ligger vi fortfarande kvar i sängen och myser. Eller jag ligger och Freja sitter bredvid och pratar med och äter på sin snutte. Söta unge!

Vi ska snart gå upp och starta dagen. Det känns som att jag mår bättre idag. Jag har nog inte hostat så mycket inatt för Samuel låg kvar bredvid mig när Freja vaknade kl 6. Jag behöver verkligen bli frisk nu! Jag vill inte vara sjuk över jul plus att jag behöver förbereda inför resan idag. Vi åker ju imorgon! Så idag ska vi tvätta, städa och packa. Sen ska vi hinna med att slå in julklappar, göra färdigt julkorten (som jag fortfarande inte skickat. Våra släktingar och vänner får nog sina julkorten efter jul i år, haha) och mysa lite också jag och Frejsan. Då kanske man inte ska ligga kvar i sängen när klockan är 9.39. Nä, nu går vi upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0