"riktigt elak hosta"

Helgen blev inte som planerat. Stackars lilla underbara Freja har varit så förkyld. Hon har haft en riktigt elak hosta, ont i halsen och snuva. Det har varit så hemskt att se henne må så dåligt och vara då ledsen. Man har märkt att det gör jätte ont i halsen för hon har blivit alldeles hjärtskärande ledsen när hon hostar. Så det sömn har varit en bristvara. Speciellt fredag-lördag. Vi har suttit upp och sovit, gått omkring och tröstat, sjungit och vyssjat. Men vi tog oss igenom det. Vi är så starka tillsammans. Starkare än någonsin. <3

Men jag kom faktiskt iväg på äventyr iaf. Freja har trots allt världens bästa pappa. Så igår drog jag och Malin iväg till Gekås. Det var så skönt att vara mig själv för en stund. Jag fick köpt ett par julklappar iaf och lite annat smått och gott.

På eftermiddagen fick vi söndagsmiddag hos M&M och sen spelade vi Bingolotto. Vuxenpoäng. Haha!

Den här veckan ska jag och Malin pyssla lite inför julen. På onsdag ska vi krydda egen snaps, göra senap och om vi hinner så ska vi nog koka lite marmelad. Clementin/apelsin tänkte jag. Juligt och bra.

Men idag blir det nog inte mycket gjort. Jag och Freja sov till 10.45 (!!!) och gick inte upp förrän 11.30 (ännu mer !!!) så dagen har blivit väldigt kort. Men det var välbehövligt.

Nu ska jag hämta en nyvaken och gosig liten flicka nere i vagnen. Jag hör att hon ligger där nere och pratar med sin giraff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0