"potatis"

Nu har vi precis varit på sista simlektionen inför juluppehållet. Helt otroligt... Juluppehåll... Jag tycker inte ens att det är vinter än. Bara milt och regnigt. Usch!

Freja var inte på humör på lektionen idag. Gnällde mest hela tiden. Så jag fick mest trösta. Hon var nog för trött. De andra gångerna har hon sovit i vagnen en bra stund precis innan lektionen, men inte idag. Så nu vet vi det. Fuska aldrig ned sömnen innan simningen.

Jag provade att ge henne potatis idag när jag åt lunch. Det var inte gott. Inte det heller. Det är verkligen bara majs och gröt som duger för fröken. Men jag ger mig inte. Så imorgon blir det blandad puré med potatis och majs. Då kanske jag kan lura henne så hon äter lite potatis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0