"på tok för tidigt"

Jag är vaken alldeles för tidigt. Nej förresten, Freja är vaken alldeles för tidigt. Visst, 7.45 är inte speciellt tidigt. Men set är på tok för tidigt när man inte kom i säng förrän efter 12, ammade 45 minuter runt 4 och igen 6,30. Efter det vägrar hon somna om. Men jag vägrar ta upp henne så vi får väl se vem som vinner. Nu ligger hon själv inne i min säng med sin snutte och speldosan. För en kvart sen tröttnade jag, satte igång speldosan och gick ut. Hon verkar somna lättare om jag inte är där. Hon är ju inte ledsen, bara gnällig. Så nu sitter jag inne på toaletten, det varmaste rummet i lägenheten, och funderar på om jag ska smyga mig in. Det har varit tyst länge nu. Så kanske, om jag har tur, så har hon somnat om....

Mamma behöver mer sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0