"negativt inlägg"

Jag har varit väldigt dålig på att skriva det senaste. Jag har inte orkar. Freja är nästan frisk. Jag däremot är riktigt kass. Jag har hostat i nära på två veckor. Och då menar jag verkligen HOSTAT! Helt galet Samuel har sovit på soffan hela veckan för bredvid mig får han ingen sömn....

I övrigt har jag inga julkänslor alls. Ser inte ens fram emot julafton längre. Men det är väl inte så konstigt. Vi är krassliga allihopa och då är aldrig stämningen på topp. Samuel prickar dessutom in att bli sjuk precis när jag mår som sämst. Frustrerande! Men vad ska man göra? Bara att bita ihop.

Det blir ett negativt inlägg det här men jag är verkligen inte på humör. Jag har inte förberett någonting inför resan och nu har jag bara morgondagen på mig. Jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig i jul. Det eviga problemet. Lägenheten är inte alla i ordning och vem vill komma hem till en rörig lägenhet. Alla julklappar är inte klara och jag har inte en minut över för att fixa det. Jag hade helt enkelt behövt en vecka till innan det är jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0