"mina föräldrars vardagsrum"

Nu sitter jag i mina föräldrars vardagsrum och har precis ätit en macka med makrill i tomatsås. Mums! Freja ligger i sin sprillans nya resesäng som hennes morfar har köpt till henne. Första gången i så stor säng och hon somnade så duktigt så. Hon har ju sin snutte och speldosa. :)

Vi råkade så klart ut för ersättningsbuss på vägen. Tåget gick till skene men inte längre. Jag som t.o.m. ringde västtrafik i morse för att kolla. Och eftersom det var tidigare tåg inställda och det var något problem på spåret så borde de ha varnat mig. Så irriterande. Men vi KLM fram till slut iaf. Gick en sväng inne på Åhléns på vägen till bussen. Jisses så fina barnkläder de har. Freja fick en ny mysdress, barbapapa-tunika, strumpor med spets och en tomteluva. Och jag hade kunnat köpa hur mycket som helst. ;)

Frejas gammel-mormor och gammel-morfar var här och fikade och levererade årets första julklappar. En supersöt tomtedress i velour och ett par mystofflor. :)

Jag är helt slut. Den här förkylningen har verkligen varit påfrestande. Jag behöver sömn!!! Freja var uppe längre än vanligt och somnade inte förrän 22.30 så jag hoppas på en bra natt med många sammanhängande timmars sömn. Nu är det dags att sluta slösa bort tid. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0