"lämnat Falkenberg"

Nu sitter vi i bilen och har lämnat Falkenberg. Äntligen! Jag hatar timmarna precis innan man kommer iväg. Varför har man alltid för mycket kvar att göra precis innan man ska åka? Packa det sista, tömma diskmaskinen, slänga sopor, äta frukost, duscha, vattna blommor, ja listan kan göras lång. Och då var jag ändå uppe extra sent igår för att försöka få så mycket som möjligt förberett. Och ändå blir det halvt hysteriskt. Hopplöst!

Nu är vi iaf på väg. Och bara några mil utanför Falkenberg är det redan vitt. Man kanske kan hoppas på en vit jul trots allt. Nu ska vi till Täby och Samuels syster med familj. Där stannar vi till juldagen och då åker vi vidare till min morbror med familj i Bro där vi möter upp mina föräldrar. Sen åker vi hem på måndag ser det ut som.

Det ska bli så roligt att se hur Freja och Hilma, hennes 16 månader gamla kusin, reagerar på varandra. Freja är ju lite för liten för att vara någon rolig lekkamrat än. Men till sommaren. Då kommer dom ha roligt ihop. Det är jag helt säker på!

Och på söndag ska Freja få leka med min 3-åriga kusin Elin. Så mysigt! Tur man har så underbar släkt. Både min egna och svärisarna. :)

Nu ska jag luta mig tillbaka och koppla av. Det gäller att passa på medan Freja sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0