"ingenting att göra"

Vilket väder vi har här på västkusten idag. En riktigt höststorm, i december. Vinden har slagit ut vårar internet så nu har jag ingenting att göra. Tv-kanalerna går också via internet. Tur jag har telefonen. :) Undra vad jag skulle göra hela dagarna utan teknikprylarna? Sova antagligen. Iaf när Freja sover. Man kanske skulle prova en dag...

Jag funderade på om jag skulle fila lite på julkorten. Jag har inte allt jag behöver men jag skulle kunna bestämma hur det ska se ut iaf. Det blir ett enkelt kort i år. Jag har inte tid med något avancerat. Det blir något så klassiskt som ett kort på Freja med lite annat runt omkring.

Eller så kan jag slänga ihop en sats wienernougat som jag kan ta med mig två gator upp ikväll. Jag och Freja är bjudna på middag hos M&M. Det är tur jag har dom. S ska på julbord med jobbet idag så vi hade varit alldeles själva annars. Och vi gillar sällskap så vi tackade såklart ja när vi fick inbjudan. :)

Nehe... Om jag skulle läggs undan telefonen och göra något vettigt. Får se om jag ligger kvar i soffan och blundar en stund eller om jag tar mig i kragen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0