"hostattacker"

Vad knepigt. Det försvunna inlägget har helt magiskt publicerats nu iaf. Jaja. Dubbla bilder har väl aldrig skadat. ;)

Här är vi iaf vakna mitt i natten. Nu igen. Freja började hosta vid nästan exakt samma tid igår natt. Hon får såna hostattacker den stackaren. Men som tur är verkar hon inte överdrivet besvärad. Hon sover mellan hostningarna. Det är mer än man kan säga om hennes mamma.

Samuel har flyttar ut i soffan. Det är tråkigt att inte sova ihop men han behöver sin sömn för att orka jobba. Jag kan ju ofta sova ikapp en del på fm med Freja. Det är dessutom ganska skönt att ha hela sängen för oss själva när hon är sjuk. Nu halvligger hon på en av mina kuddar mitt i sängen. För att inte riskera att hon rullar ut. Får hoppas det dämpar hostan lite grann eftersom hon hostade upp det mesta av hostmedicinen.

Nu ska jag strax krypa ner bredvid henne och hoppas på lite sömn mellan hostattackerna. Ska bara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0