"dödstrött och nerbäddad"

Jag ligger som vanligt vaken. varför kan jag inte sova???? Jag är så himla trött och ändå ligger jag vaken i flera timmar innan jag äntligen somnar! Jag blir snart galen!!!

Igår var det samma visa. Jag gick och la mig ca 23.30 och innan det satt jag mer eller mindre och sov i en fåtölj. Men när jag väl kommer ner i sängen så går det verkligen inte. Jag kan inte stänga av huvudet. När Freja vaknade första gången strax innan 3 hade jag sovit i kanske en halvtimme. Inte konstigt att man är mosig i huvudet om dagarna.

Det måste bli bättre snart. Jag orkar inte mer. Det värsta är inte att jag är trött på dagarna. Nej, det värsta är frustrationen när man ligger dödstrött och nerbäddad och klockan går och går och går. Vidrigt! Och inte blir det bättre av att Freja är förkyld och hennes hosta brukar sätta igång runt 2. Precis när jag äntligen kommit till ro många nätter. Hopplöst!!!

Nu tänker jag iaf fortsätta stirra i taket. Som vanligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0