"alldeles för tidigt"

Här är vi vakna alldeles för tidigt idag. Det är inte speciellt tidigt men jag är alldeles säker på att Freja inte har sovit färdigt. Hon var vaken till nästan 22 igår men vaknade ända 7.30 för en andra amning och vägrade somna om hon hade iaf behövt en timme till. Men nu har jag gett upp, tänt lampan och satt mig upp. Jag försökte få henne att somna om i en halvtimme efter att hon åt. Men sen tar mitt tålamod slut. Det är bara frustrerande. S gav upp mycket tidigare så han ligger och sover i soffan.

Så nu ska snart vi gå upp och käka lite frukost. Freja har börjat få äppelgröt till frukost istället för den milda havregröten. Det tycker hon är mumsigt.
Efter frukosten ska vi börja förbereda kvällens middag. Första punkten på listan är efterrätten. För igår gjorde vi inget annat än att handla.

Vi får väl se vad vi hinner med innan F vill sova första gången. det lär bli ganska tidigt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0