"En liten bergsby"

Nu är en semestervecka bokad och klar.
Och helt underbart kommer det bli. 
 
Vecka 35 befinner vi oss i Aspremont en liten bergsby strax norr om Nice på franska rivieran. Vi bosätter oss då i en egen villa med egen pool och utsikt ända ner till Nice och medelhavet. Så det blir en vecka full av vandring i bergen, avslappning vid poolen, färska franska baguetter och croissater och kanske en och annan utflykt, både Monaco och Italien ligger trots allt på godkänt avstånd. Bilder kommer... men inte just nu.

Så nu har jag helt plötsligt en veckas semester vecka 27 som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. får väl se om jag kan tvinga Samuel och ta lite ledigt så vi kan dra iväg på äventyr annars kanske jag ger mig iväg på egna äventyr i Dalarna. Vad tycker du om det Malin? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så välkommen så :-) Tror inte att vi ska ha några planer v 27, inte vad min lilla hjärna kan minnas iaf :-P Peter jobbar iaf på dagarna då så. Jag & Lucas vill gärna ha sällskap vetdu ;-)

2009-05-07 @ 20:46:02
URL: http://maling83.blogg.se/
Postat av: Anja

DALARNA??????????????????

2009-05-18 @ 10:42:38
Postat av: Anja

Aha, läste precis Malins inlägg och då klarna det lite :-)

2009-05-18 @ 10:43:53
Postat av: cecilia

Hej Helena

Jag undrar om ni hade det trevligt i Aspremont?

Vi är fem "tjejer" som tänkt oss åka dit till hösten. Vi har också planer på att hyra ett hus med pool. Vem hyrde ni av?

Det hade varit roligt om du berättar lite om det

Cecilia

2011-02-23 @ 10:43:04
Postat av: Anonym

Hej Helena

Jag undrar om ni hade det trevligt i Aspremont?

Vi är fem "tjejer" som tänkt oss åka dit till hösten. Vi har också planer på att hyra ett hus med pool. Vem hyrde ni av?

Det hade varit roligt om du berättar lite om det

Cecilia

2011-02-23 @ 10:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0