"Ren viljestyrka"

Jag tänkte att jag ska tillägga att det inte bara var söndagen som var bra ihelgen. Lördagen vart riktigt bra den också. Angelica bjöd på fantastiskt god kycklinggryta till pasta, jag och Malin dela den flaska rödvid och Melodifestivalen bjöd på mycket bra underhållning. Trevligt sällskap och en väldigt otippad vinnare gjorde lördagen till en toppenkväll.

Idag vaknade jag faktiskt riktig pigg trots att klockan var innan sex och jag har varit pigg mer eller mindre hela dagen. Men efter att ha varit och handlat och slängt in första tvätten slocknade jag som ett ljus i soffan. Så nu går jag på ren viljestyrka för hålla mig vaken. Vill ju gärna kunna sova ikväll eftersom jag börjar jobba kl 6:45 imorgon igen.

Så nu ska jag roa mig med att beställa hem lite fröer. Ska försöka så massa roligt att ha på uteplatsen i sommar. Smultron, morötter och körsbärstomater bland annat. Får se vad jag hittar för roligt. Men första ska jag dra mig ut i tvättstugan så det blir färdigt någon gång.

Ikväll blir det i alla fall pasta med biff och pepparsås.

Jag har dessutom kommit på att det kan vara riktigt roligt att äta nyttigt. Men mer om det någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0