"Fortfarande kry"

Jag kan glädjeligen meddela att jag fortfarande är frisk. Min viljestyrka håller mig fortfarande kry. 
Visst jag rosslar lite och snörvlar ett par gånger i minuten men jag är pigg och jag är glad för på lördag är det på party. Man fyller bara år en gång om året!

Idag är jag ledig och ajg har inte en aning om vad jag ska göra med min lediga tid. Tvätten är snart klar och lägenheten är städad. Så frågan är vad jag ska roa mig med idag?

Jag funderade på om jag skulle ta mig an att baka bröd. Men vi köpte hem en massa igår och då känns det lite onödigt...
Nästa plan var att ta mig ner till stan men hur roligt är det ensam?

Får nog fundera vidare på det här medans jag går ut och viker tvätt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0