"Ta i trä"

Vilken helg det har varit.

På fredagen blev vår After Work inställd på jobbet... Ingen som var pigg på att följa med förutom jag, Jonas och Marie.
Men jag var taggad så jag hoppade på tåget till Göteborg istället och anslöt mig till Angela och Malin. Så det blev en god grekisk middag, en flaska rödtjust och sedan även en öl till trubadurmusik innan det var dags för mig och malin att hoppa på sista tåget hem till Falkenberg igen. Mycket trevlig kväll flickor. Det får vi göra om.

Lördagen fortsatte i det ppjkfria tecknet. Jag och Malin gav oss iväg ner till Halmstad för en hel shoppingdag. En mycket lyckad sådan också... Många inköp, vilket bland annat råkade vara ett par stövlar, och en mysig lunch senare bar det av hemmåt. Kvällen bestod av drinkar och trevligt sällskap. Dock ingen utgång till min stora besvikelse... Får väl lov att hålla mig till nästa helg.

Söndagen var lat. Samuel har gått och blivit sjuk så vi låg mest inne och tittade på film.

Idag ligger Samuel fortfarande hemma och är jätta förkyld. Jag hoppas verkligen inte att jag ska gå och bli smittad nu lagom till min födelsedag. Som jag ser jätte mycket fram emot för en gångs skull. Men - ta i trä - jag har hittills lyckats undvika alla smitta trots närkontakt. Så jag håller tummarna.

Och Malin... Snart börjar Allsvenskan. Första bortamatchen går av stapeln på långfredagen i Örebro. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0